2013. február 14., csütörtök

Egy kis keresztszemes

Keresztszemes hímzés is a kedvenc elfoglaltságaim közé tartozik, de mostanában inkább kötöttem, horgoltam, most inkább ezt a korszakomat éltem. Néhány kisebb keresztszemes ajándékot azért idén is készítettem.

Erre a képre már több éve készültem:


Ez hirtelen ötlet volt:
Ebbe egy kisebb méretű ajándékot rejtettem el. :) (Még karácsonykor!....)

Jelentem a baktus kész van és hordom. Ezt legalább időben befejeztem. Fényképezem és rakom is fel a  képet!

3 megjegyzés:

  1. Nahát, nem is tudtam, hogy keresztszemezel!

    A házikó nagyob ötletes és különleges.

    Az angyalkás zacskó is gyönyörű!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a dicséreteket! :)
    Nagyon szeretem a keresztszemest is a gobelint is! És még mennyi mindent tervezek.... Már többször gondoltam, hogy a napi 24 óra semmire sem elég.

    VálaszTörlés